» Po godzinach » Informacje o mieście » Patronat Honorowy Prezydenta Miasta

Patronat Honorowy Prezydenta Miasta

Co zrobić, by uzyskać Honorowy Patronat Prezydenta Miasta dla organizowanego wydarzenia? Wystarczy, zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta (46/2016) i Regulaminem dotyczącym przyznawania patronatów, wypełnić stosowny wniosek i przesłać go mailem, pocztą bądź złożyć w kancelarii ogólnej Urzędu Miasta Mysłowice.

Prawo do przyznania Honorowego Patronatu Prezydenta Miasta przysługuje Prezydentowi Miasta Mysłowice. Wyróżnienie jakim jest Honorowy Patronat Prezydenta Miasta zarezerwowane jest dla najważniejszych wydarzeń, które w szczególny sposób przyczyniają się do rozwoju i promocji miasta oraz integracji mieszkańców. Honorowy Patronat Prezydenta Miasta przyznawany jest przedsięwzięciu, które ma zasięg, rangę lub znaczenie co najmniej: miejskie, regionalne lub ogólnopolskie czy międzynarodowe.

Kompletny wniosek należy złożyć przynajmniej na 30 dni przed planowanym rozpoczęciem przedsięwzięcia.

Kontakt

Urząd Miasta Mysłowice
ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice
Telefon: (+48) 32 317 11 00
Fax: (+48) 32 222 25 65
E-mail: um@myslowice.pl

Formularz kontaktowy