Meldunek
Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (przetwarzanie w związku z ustawą z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności) |
|
TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA | Administratorami są:
W zakresie danych przetwarzanych w dokumentacji papierowej i innych zbiorach danych prowadzonych przez organ ewidencji ludności administratorem jest Prezydent Miasta Mysłowice |
DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA | Z administratorem – Ministrem Cyfryzacji można się skontaktować poprzez adres email iod@mc.gov.pl, formularz kontaktowy pod adresem https://www.gov.pl/cyfryzacja/kontakt, lub pisemnie na adres siedziby administratora.
Z administratorem – Ministrem Spraw Wewnętrznych i Administracji można się skontaktować pisemnie na adres siedziby administratora. Z administratorem – Prezydentem Miasta Mysłowice można się skontaktować pisemnie na adres: 41-400 Mysłowice, ul. Powstańców 1 |
DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH | Administrator – Minister Cyfryzacji wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl, lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
Administrator – Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email iod@mswia.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Administrator – Prezydent Miasta Mysłowice wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez adres email: m.patalag@um.myslowice.pl Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. |
CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA | Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu:
Pani/Pana dane będą przetwarzane na podstawie ustawy o ewidencji ludności. |
ODBIORCY DANYCH
|
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane uprawnionym, zgodnie z przepisami ustawy o ewidencji ludności podmiotom: służbom; organom administracji publicznej; sądom i prokuraturze; komornikom sądowym; państwowym i samorządowym jednostkom organizacyjnym oraz innym podmiotom – w zakresie niezbędnym do realizacji zadań publicznych; osobom i jednostkom organizacyjnym, jeżeli wykażą w tym interes prawny; jednostkom organizacyjnym, w celach badawczych, statystycznych, badania opinii publicznej, jeżeli po wykorzystaniu dane te zostaną poddane takiej modyfikacji, która nie pozwoli ustalić tożsamości osób, których dane dotyczą; innym osobom i jednostkom organizacyjnym, jeżeli wykażą interes prawny lub faktyczny w otrzymaniu danych, pod warunkiem uzyskania zgody osób, których dane dotyczą określonych w odrębnych przepisach. Odbiorcą danych jest także Centrum Personalizacji Dokumentów MSWiA w zakresie realizacji zadania udostępnienia Pani / Pana danych. |
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH | Dane w rejestrze PESEL i rejestrze mieszkańców będą przetwarzane bezterminowo. |
PRAWA PODMIOTÓW DANYCH | Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, a także danych osób, nad którymi sprawowana jest prawna opieka, np. danych dzieci. |
PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO | Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia. |
ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH | Pani / Pana dane do rejestru PESEL/rejestru mieszkańców wprowadzane są przez następujące organy:
|
INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH | Obowiązek podania danych osobowych wynika z ustawy o ewidencji ludności. |
- SO-01 Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy
- Karta usługi SO-01
- Wniosek SO-01-01
- Wniosek SO-01-02
- SO-02 Wymeldowanie z miejsca pobytu stałego lub czasowego
- Karta usługi SO-02
- Wniosek SO-02-01
- Wniosek SO-02-02
- SO-03 Zameldowanie cudzoziemca na pobyt stały
- Karta usługi SO-03
- Wniosek SO-01-01
- SO-04 Zameldowanie cudzoziemca na pobyt czasowy
- Karta usługi SO-04
- Wniosek SO-01-02
- SO-05 Wymeldowanie cudzoziemca z miejsca pobytu stałego lub czasowego
- Karta usługi SO-05
- Wniosek SO-02-01
- Wniosek SO-02-02
- SO-08 Zgłoszenie wyjazdu i powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczpospolitej Polskiej
- Karta usługi SO-8
- Wniosek – zgłoszenie wyjazdu poza granicę RP
- Wniosek – zgłoszenie powrotu z poza granicy RP
- Meldunek przez internet
Komunikaty Urzędu Miasta
Środa24.04.2024 |
Jakość powietrza |
Wtorek23.04.2024 |
Prezydent Miasta Mysłowice ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego miasta Mysłowice w obszarze przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym w 2024 roku. |
Wtorek23.04.2024 |
Jakość powietrza |
Kontakt
Urząd Miasta Mysłowice
ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice
Telefon: (+48) 32 317 11 00
Fax: (+48) 32 222 25 65
E-mail: um@myslowice.pl