Płatności | Urząd Miasta Mysłowice

Jak uiszczać opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi ?

  • W Biurze Obsługi Mieszkańca mieszczącym się w budynku głównym Urzędu Miasta Mysłowice przy ul. Powstańców 1 można dokonywać płatności Tylko kartą płatniczą. Stanowiska poboru opłat są czynne w godzinach pracy Urzędu Miasta.
  • Płatności gotówkowe na rachunki bankowe Urzędu Miasta Mysłowice (bez ponoszenia dodatkowych kosztów) można zrealizować we wszystkich Urzędach Pocztowych na terenie całej Polski w godzinach ich pracy.

Zasady płatności:

  • Właściciele nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, niektórych nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne oraz nieruchomości, które w części stanowią nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, a w części nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne zobowiązani są:
  • uiszczać opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi bez osobnego wezwania miesięcznie z dołu tj. w terminie do ostatniego dnia każdego miesiąca, w którym powstało zobowiązanie do uiszczenia opłaty.

Indywidualny numer konta bankowego otrzymują właściciele nieruchomości po złożeniu pierwszej deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

Do dnia otrzymania indywidualnego nr konta opłatę można wpłacać na ogólny nr konta bankowego Urzędu Miasta:

35 1030 1508 0000 0008 2417 7011

Citi Handlowy

Bank Handlowy w Warszawie S.A.

ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa