ePUAPSEKAPSilesia

Ankieta

Drukuj Powiększ tekst (skrót: +) Pomniejsz tekst (skrót: -)
ANKIETA - badająca zadowolenie klientów Urzędu Miasta Mysłowice ze świadczonych usług

Niniejsza ankieta przeprowadzana jest w ramach samodoskonalenia pracy Urzędu Miasta Mysłowice zgodnie z wymogami wprowadzonego Systemu Zarządzania Jakością PN-EN ISO 9001:2009. Zebrane wyniki i ich analiza posłużą do poprawy jakości usług świadczonych przez Urząd Miasta Mysłowice.

1. Jak Pani/Pan ocenia usługę świadczoną przez Urząd Miasta Mysłowice?: *
Uzasadnienie pytania nr 1:

2. Jak Pani/Pan ocenia wiedzę i kompetencje urzędnika Panią/Pana obsługującego?: *
Uzasadnienie pytania nr 2:

3. Jak Pani/Pan ocenia poziom obsługi (uprzejmość, życzliwość, zainteresowanie rozwiązaniem problemów, przychylność) urzędnika Panią/Pana obsługującego?: *
Uzasadnienie pytania nr 3:

4. Jak Pani/Pan ocenia informacje (merytorykę, czytelność) udzielane przez urzędnika? : *
Uzasadnienie pytania nr 4:

5. Jak Pani/Pan ocenia czas oczekiwania na załatwienie sprawy?: *
Uzasadnienie pytania nr 5:

6. Jak Pani/Pan ocenia warunki lokalowo-techniczne (zachowanie prywatności, pomieszczenie, sprzęt techniczny, materiały informacyjne) miejsca załatwiania sprawy?: *
Uzasadnienie pytania nr 6:

7. Czy korzystała Pani / korzystał Pan z materiałów informacyjnych opracowanych i udostępnionych przez Urząd Miasta na Wirtualnym Biurze Mieszkańców, Systemie Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej SEKAP lub ePUAP?: *
8. Jaką formę załatwienia sprawy Pani/Pan preferuje?: *
9. Jak Pani/Pan ocenia poziom obsługi i usług świadczonych przez Urząd Miasta w perspektywie ostatnich latach?: *
10. Czy ma Pani / Pan inne uwagi do jakości obsługi w Urzędzie Miasta?:

11. Co według Pani / Pana należałoby zmienić w Urzędzie Miasta Mysłowice?:

Zabezpieczenie antyspamowe (proszę wpisać wynik): *  
System informacji o terenie miastaBudżet obywatelskiFundusze europejskieNGOKomunikaty dot. bezpieczeństwa