ePUAPSEKAPSilesia

Prezydent Miasta

Drukuj Powiększ tekst (skrót: +) Pomniejsz tekst (skrót: -)
Wydział Organizacyjny (OR)
ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice
pok.: 303
tel.: (+48) 32 317 13 18
fax: (+48) 32 222 25 65
Pracownicy: znajdź pracownika

Naczelnik Wydziału
Cezary Kiereś
tel.: (+48) 32 317 12 08
  • Sprawy szkoleniowe

tel. (+48) 32 317 13 19
e-mail: d.wrobel@um.myslowice.pl

  • Sprawy kadrowe

tel. (+48) 32 317 13 19
e-mail: g.duda@um.myslowice.pl

Zakres działań:
  • Prowadzenie spraw i akt osobowych pracowników Urzędu oraz spraw emerytalno-rentowych.
  • Prowadzenie i przechowywanie akt osobowych kierowników jednostek organizacyjnych Miasta.
  • Współpraca z Wydziałem Budżetu w zakresie planowania i gospodarki funduszem płac w Urzędzie.
  • Planowanie i gospodarka funduszem świadczeń socjalnych.
  • Prowadzenie rejestru i i gromadzenie zarządzeń Prezydenta.
  • Organizacja prac związanych z okresowymi ocenami pracowników samorządowych.
  • Organizacja szkoleń pracowników Urzędu.
  • Wykonywanie wszelkich czynności związanych z zadaniami Prezydenta przy wyborach do:

a) organów samorządu terytorialnego,

b) Sejmu i Senatu RP,

c) Prezydenta RP,

d) Parlamentu Europejskiego.

  • Organizacja załatwiania skarg i wniosków obywateli zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego i Zarządzeniem Prezydenta.
  • Przekazywanie do wykonywania aktów prawnych Rady i Prezydenta właściwym wydziałom i jednostkom organizacyjnym.
  • Prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw udzielanych przez Prezydenta.
  • Rejestracja upoważnień Administratora Bezpieczeństwa Informacji.
  • Obsługa kancelaryjno – biurowa sekretariatów Prezydenta i jego Zastępców.
  • Nadzór nad prowadzeniem korespondencji z wykorzystaniem Elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentacji (e-SOD).
  • Prowadzenie kancelarii ogólnej.
  • Przyjmowanie, wysyłanie, rejestracja, segregacja oraz przekazywanie korespondencji.
  • Prowadzenie portierni ogólnej w Urzędzie.
  • Prowadzenie i nadzór nad funkcjonowaniem Biura Obsługi Mieszkańca, w tym:

a) udzielanie informacji o zakresie działania Biura Obsługi Mieszkańca i Urzędu Miasta,

b) wydawanie druków niezbędnych do załatwiania spraw,

c) wykonywanie kserokopii dla potrzeb biura, jak również dla potrzeb klientów.

  • Przygotowywanie projektu budżetu Urzędu w zakresie działania Wydziału Organizacyjnego.
  • Planowanie i realizacja wydatków związanych z bieżącym utrzymaniem urzędu.
  • Prowadzenie powielarni urzędu.
  • Organizacja spraw związanych z bieżącym utrzymaniem siedziby Urzędu.
  • Zapewnienie ciągłości świadczeń dla Urzędu usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej i komórkowej.
  • Zamawianie oraz prowadzenie ewidencji pieczęci i pieczątek służbowych.
  • Prenumerata i rozdział wydawnictw fachowych, prasy i książek.
  • Prowadzenie ewidencji jednostek organizacyjnych gminy i powiatu.
  • Przyjmowanie i przedstawianie do analizy Prezydentowi oświadczeń majątkowych od osób zobowiązanych do ich składania.
  • Przekazywanie do Kancelarii Prezydenta Miasta części jawnej oświadczeń majątkowych przeznaczonych do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej oraz przekazywanie ich właściwemu Urzędowi Skarbowemu.
  • Prowadzenie wykazu podmiotów obowiązanych do przyjęcia skazanych w celu wykonywania nieodpłatnej kontrolowanej pracy na cele społeczne oraz pracy społecznie użytecznej orzeczonej w zamian za nieściągalne grzywny.
System informacji o terenie miastaBudżet obywatelskiFundusze europejskieNGOKomunikaty dot. bezpieczeństwa